Ati primit pe email codul de urmarire al expedierii. Este posibil ca in unele cazuri expedierea coletelor cu serviciul nostru de curierat DPD, sa fie in intarziere. Verificati cu atentie link-ul pentru noi informatii cu privire la livrare.
Este ceva gresit in lista de urmarire a expedierii, sau nu ati primit coletul dintr-un anumit motiv? Va rugam sa contactati serviciul clienti contact . Vom afla care este problema si vom veni cu o solutie.
Serviciul clienti poate fi contactat in urmatoarele moduri:
La telefon: +31 (0) 38-422 00 40 in zilele lucratoare intre orele 9:00 si 16:00
WhatsApp: disponibil in zilele lucratoare intre orele 9:00 si 16:00, vezi pagina noastra de contact
E-mail: trimiteti un mesaj la adresa service@vonroc.com sau completati formularul de.
Nu esti sigur de plasarea cu succes a comenzii tale?
Verifica daca suma a fost debitata din contul tau. Daca da, comanda dumneavoastra a fost plasata.
Suma nu a fost debitata din contul tau? Atunci ceva nu a functionat corect in timpul procesului de comanda.
Incearca urmatoarele:
- Plaseaza din nou comanda. Suma a fost debitata? Atunci comanda dumneavoastra este plasata cu succes.
- Incearca sa plasezi comanda folosind un alt browser, ex. Google Chrome, Explorer, Safari.
- Tot nu reusesti? Te rugam sa ne contactezi la adresa de email service@vonroc.com si scrie-ne ce nu merge si ce ai incercat deja. Te vom ajuta cu placere.
Suma a fost debitata din contul tau, dar nu ai primit un email de confirmare?
Prima data te rugam sa verifici casuta de Spam, poate a ajuns acolo.
Ocazional se poate intampla ca email-ul de confirmare sa nu ajunga corect. In cele mai multe cazuri veti primi comanda in perioada de timp promisa. Daca nu se intampla asa, va rugam sa ne contactati si vom veni cu o solutie.
Te-ai mutat sau pentru un anumit motiv doresti sa fie livrate la alta adresa comenzile de acum incolo? Inregistreaza-te si in 'My Account' cauta agenda de adrese, aici poti modica adresa sau poti adauga o adresa noua.
Ai plasat o comanda dar adresa de livrare este incorecta? Va rugam sa contactati serviciul clienti cat de curand posibil. De preferat in zilele lucratoare la telefon sau prin chat-ul de pe website. Daca coletul nu a fost inca trimis, vom modifica adresa de livrare.
Dupa plasarea comenzii veti primi o confirmare a comenzii pe e-mail. Dupa ce coletul a fost transferat catre serviciul de curierat veti primi un e-mail cu un link catre pagina de urmarire a expedierii, unde puteti urmarii evolutia expedierii dumneavoastra.
Coletul dumneavoastra va fi inmanat serviciului de curierat in 1 sau 2 zile de la data plasarii comenzii si va fi trimis spre adresa de livrare a doua zi.
Daca nu sunteti acasa, coletul va fi livrat unui vecin sau se va incerca o noua livrare in ziua urmatoare.
Nu ati primit link-ul de urmarire? Verificati prima data casuta de spam a email-ului dumneavoastra, poate emailul este acolo. Nu asta s-a intamplat sau aveti alte intrebari referitoare la livrarea coletului dumneavoastra? Va ajutam cu placere. Va rugam sa ne contactati la adresa de email service@vonroc.com. Va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.
Login and Registration Form