Nu sunteti pe deplin multumit de achizitia dumneavoastra? In termen de 14 zile de la primirea coletului puteti trimite o cerere de retur completand formularul de retur. Apoi urmati pasii descrisi in procedura de mai jos. Dupa inregistrare, aveti la dispozitie inca 14 zile pentru a returna produsul.
Va rugam sa retineti: Produsele returnate trebuie sa fie nefolosite, in ambalajul original intact. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite, returul nu poate fi procesat.
Cu alte cuvinte: deschideti cu grija cutia, verificati produsul la fel cum a-ti proceda intr-un magazin, porniti produsul dar nu il utilizati.
Masina este defecta? Prima data contactati serviciul client, apoi va vom indruma in continuare.
PROCEDURA DE RETUR
Pentru a returna produsul(produsele) usor si rapid, urmeaza acesti pasi:
Pasul 1: Pune produsul pe care doresti sa-l returnezi in cutie. Produsul trebuie sa fie neutilizat si complet, cutia nu trebuie sa fie deteriorata.
Pasul 2: Foloseste formularul de retur, pentru a selecta produsul (produsele) pe care doresti sa-l returnezi, fa o poza a formularului de retur, poza care, apoi o pui in cutia produsului langa produs.
Pasul 3: Trimite-ne poza formularului de retur completat, printr-un e-mail la service@vonroc.com. Va vom returna un link. Prin intremediul acestui link puteti genera gratuit eticheta de retur.
Pasul 4: Puneti eticheta de transport pe cutie si duceti coletul la un sediu DPD. Pastrati confirmarea de expediere primita de la DPD pana cand aveti confirmarea ca coletul a fost livrat destinatarului.
Pasul 5: In cel mai scurt timp dupa primirea coletului si procesarea comenzii de retur, veti primi in contul dumneavoastra, in cateva zile, contravaloarea achizitiei. Daca aveti intrebari referitoare la procedura, va rugam sa ne contactati. Va vom ajuta in continuare!
Ati returnat pachetul in termen de 14 zile, conform planului pas cu pas?
In termen de cateva zile de la primirea pachetului, va vom rambursa pretul de achizitie in contul dvs.
Nota: Este vorba despre o masina cu un defect pentru care se aplica garantia? Inainte de a returna pachetul, va rugam sa contactati serviciul clienti la service@vonroc.com.
In acest moment nu este posibila schimbarea unui produs. Daca produsul dumneavoastra indeplineste conditiile de retur puteti sa-l returnati si sa plasati o noua comanda pentru produsul dorit.
Din pacate nu avem un magazin fizic, deci ridicarea sau returul fizic al coletului nu este posibila.
Daca aveti nevoie de ajutor cu comanda sau cu procedura de retur, va rugam sa ne trimiteti un mesaj la adresa service@vonroc.com. Va vom ajuta in cel mai scurt timp posibil!
Nu sunteti chiar multumit de comanda dumneavoastra? Nici o problema, returul este gratuit pentru o perioada de 14 zile, cu conditia ca produsul sa nu fie utilizat si ambalajul original sa fie intact.
Va rugam sa urmati procedura de retur. Dupa ce primim formularul de retur completat pe adresa de email service@vonroc.com va vom trimite un link unde puteti crea eticheta de retur.
Va rugam sa retineti: este vorba despre un produs defect sau despre un caz de garantie? Atunci urmati instructiunile de aici.
Te-ai razgandit sau dintr-un anumit motiv doresti sa anulezi comanda? Puteti face urmatoarele.
Coletul nu a fost expediat inca? Te rugam sa contactezi serviciul clienti cat mai curand posibil. La telefon sau pe chat ne poti contacta direct, iar pe email iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.
Coletul este deja expediat? Atunci va trebui sa refuzi primirea coletului la DPD. Ei vor trimite coletul inapoi la noi, apoi noi vom efectua rambursul in cateva zile de la primirea coletului.
Login and Registration Form