Hello, Puneți întrebarea dvs. aici
Intrebari frecvente
Nu sunteti pe deplin multumit de achizitia dumneavoastra? In termen de 14 zile de la primirea coletului puteti trimite o cerere de retur completand formularul de retur. Apoi urmati pasii descrisi in procedura de mai jos. Dupa inregistrare, aveti la dispozitie inca 14 zile pentru a returna produsul.
Va rugam sa retineti: Produsele returnate trebuie sa fie nefolosite, in ambalajul original intact. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite, returul nu poate fi procesat.
Cu alte cuvinte: deschideti cu grija cutia, verificati produsul la fel cum a-ti proceda intr-un magazin, porniti produsul dar nu il utilizati.
Masina este defecta? Prima data contactati serviciul client, apoi va vom indruma in continuare.
PROCEDURA DE RETUR
Pentru a returna produsul(produsele) usor si rapid, urmeaza acesti pasi:
Pasul 1: Pune produsul pe care doresti sa-l returnezi in cutie. Produsul trebuie sa fie neutilizat si complet, cutia nu trebuie sa fie deteriorata.
Pasul 2: Foloseste formularul de retur, pentru a selecta produsul (produsele) pe care doresti sa-l returnezi, fa o poza a formularului de retur, poza care, apoi o pui in cutia produsului langa produs.
Pasul 3: Trimite-ne poza formularului de retur completat, printr-un e-mail la service@vonroc.com. Va vom returna un link. Prin intremediul acestui link puteti genera gratuit eticheta de retur.
Pasul 4: Puneti eticheta de transport pe cutie si duceti coletul la un sediu DPD. Pastrati confirmarea de expediere primita de la DPD pana cand aveti confirmarea ca coletul a fost livrat destinatarului.
Pasul 5: In cel mai scurt timp dupa primirea coletului si procesarea comenzii de retur, veti primi in contul dumneavoastra, in cateva zile, contravaloarea achizitiei. Daca aveti intrebari referitoare la procedura, va rugam sa ne contactati. Va vom ajuta in continuare!
Ati returnat pachetul in termen de 14 zile, conform planului pas cu pas?
In termen de cateva zile de la primirea pachetului, va vom rambursa pretul de achizitie in contul dvs.
Nota: Este vorba despre o masina cu un defect pentru care se aplica garantia? Inainte de a returna pachetul, va rugam sa contactati serviciul clienti la service@vonroc.com.
Ati primit pe email codul de urmarire al expedierii. Este posibil ca in unele cazuri expedierea coletelor cu serviciul nostru de curierat DPD, sa fie in intarziere. Verificati cu atentie link-ul pentru noi informatii cu privire la livrare.
Este ceva gresit in lista de urmarire a expedierii, sau nu ati primit coletul dintr-un anumit motiv? Va rugam sa contactati serviciul clienti contact . Vom afla care este problema si vom veni cu o solutie.
Serviciul clienti poate fi contactat in urmatoarele moduri:
La telefon: +31 (0) 38-422 00 40 in zilele lucratoare intre orele 9:00 si 16:00
WhatsApp: disponibil in zilele lucratoare intre orele 9:00 si 16:00, vezi pagina noastra de contact
E-mail: trimiteti un mesaj la adresa service@vonroc.com sau completati formularul de.
In ciuda faptului ca produsele noastre sunt fabricate cu cea mai mare grija, ceva poate merge rau din cand in cand, dar si in acest caz suntem bucurosi sa va ajutam.
Achizitia dumneavoastra este acoperita de o garantie legala de 2 ani pentru masini si 6 luni pentru accesorii neconsumabile, incarcatoare si baterii; pentru defecte de material si defecte de fabricatie. Pe scurt, asta inseamna, ca masina dumneavoastra, in conditii normale de utilizare, nu ar trebui sa se defecteze in decurs de doi ani. Daca produsul are defecte sau daca noi am facut o greseala, produsul va fi inlocuit.
Fiti atenti sa nu pierdeti garantia printr-o utilizare improprie sau printr-o intretinere defectuoasa. Deasemenea, garantia este nula daca clientul a demontat masina. Va rugam sa retineti, cititi prima data si apoi folositi! Ne asteptam ca clientii nostri sa citeasca cu atentie manualul de utilizare, inainte de a utiliza produsul si, de a respecta aceste instructiuni de utilizare.
Pentru defecte si intrebari legate de garantie, va rugam sa contactati serviciul clienti la adresa de e-mail service@vonroc.com.
Dupa plasarea comenzii veti primi o confirmare a comenzii pe e-mail. Dupa ce coletul a fost transferat catre serviciul de curierat veti primi un e-mail cu un link catre pagina de urmarire a expedierii, unde puteti urmarii evolutia expedierii dumneavoastra.
Coletul dumneavoastra va fi inmanat serviciului de curierat in 1 sau 2 zile de la data plasarii comenzii si va fi trimis spre adresa de livrare a doua zi.
Daca nu sunteti acasa, coletul va fi livrat unui vecin sau se va incerca o noua livrare in ziua urmatoare.
Nu ati primit link-ul de urmarire? Verificati prima data casuta de spam a email-ului dumneavoastra, poate emailul este acolo. Nu asta s-a intamplat sau aveti alte intrebari referitoare la livrarea coletului dumneavoastra? Va ajutam cu placere. Va rugam sa ne contactati la adresa de email service@vonroc.com. Va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.
Vedeți mai jos cele mai frecvente întrebări adresate pe categorii
Login and Registration Form