Plata
Ce metode de plata pot folosi?

La VONROC puteti plati in multe moduri diferite! Cele mai utilizate metode de plata sunt disponibile pe fiecare tara.

  • PayPal
  • Card de credit

Distrati-va cu produsele voastre!

Codul meu de discount nu functioneaza, ce trebuie sa fac?

Doresti sa utilizezi discountul de 5%  ca Membru sau codul de discount obtinut, dar acesta nu functioneaza. Ce pot sa fac?

  1. Inregistreaza-te! Discountul de membru de 5% se aplica automat la cosul dumneavoastra de cumparaturi in mometul in care sunteti logat. Codul de discount obtinut trebuie introdus in casuta destinata.
  2. Tot nu functioneaza si dupa ce te-ai inregistrat? Va rugam sa contactati serviciul clienti pe chat, email sau telefon. Va vom ajuta bucurosi cu codul de discount.
Plata mea esueaza, ce pot sa fac?

Nu ati reusit sa efectuati plata? Ceea ce puteti incerca este sa completati comanda folosind un alt browser (Internet Explorer, Safari, Google Chrome, FireFox etc.).

Daca intampinati in continuare probleme cu plata comenzii dumneavoastra, va rugam sa contactati serviciul clienti. Va vom ajuta bucurosi sa finalizati comanda

Serviciul clienti poate fi contactat in urmatoarele moduri:

La telefon: +31 (0) 38-422 00 40 in zilele lucratoare intre orele 9:00 si 16:00 

WhatsApp: disponibil in zilele lucratoare intre orele 9:00 si 16:00, vezi pagina noastra de contact

E-mail: trimiteti un mesaj la adresa  service@vonroc.com sau completati formularul .

Plata mea a esuat, ce ar trebui sa fac?

S-a intamplat ceva gresit la verificarea finala? Prima data incercati sa folositi o alta metoda de plata sau un alt browser.

Nici asta nu merge? Va rugam sa contactati serviciul clienti si va vom ajuta !

Serviciul clienti poate fi contactat in urmatoarele moduri:

La telefon: +31 (0) 38-422 00 40 in zilele lucratoare intre orele 9:00 si 16:00 

WhatsApp: disponibil in zilele lucratoare intre orele 9:00 si 16:00 ,  vezi pagina noastra de contact

E-mail: trimiteti un mesaj la adresa  service@vonroc.com sau completati formularul .

Bine de stiut: atata timp cat suma nu este debitata din contul dumneavoastra, plata nu este efectuata si comanda nu este plasata.

Unde gasesc factura?

Factura dumneavoastra va fi trimisa automat pe e-mail dupa finalizarea comenzii.  Nu ati primit factura? Verificati casuta de spam, email-ul ar putea fi acolo.

Nu gasiti factura sau aveti nevoie de o factura in scopuri de TVA? Va rugam sa contactati serviciul clienti la adresa service@vonroc.com si noi o vom trimite.

Pentru o factura in scopuri de TVA, va rugam sa includeti in mesajul dumneavoastra urmatoarele informatii, in vederea procesarii rapide:

  • Numele firmei:
  • Numarul comenzii:
  • Adresa de facturare:
  • Registrul Comertului:
  • C.I.F:
© VONROC 2024